Комплекс послуг із заправки та ремонту автокондиціонера

СТО Мега-Сервіс надає комплексний підхід до ремонту та обслуговування автокондиціонерів у Броварах, проводячи попередню діагностику як найперший етап виконання роботи. Тут ретельно перевіряється його працездатність та основні вузли для визначення необхідності ремонту та його особливостей.
Процедура діагностики проводиться і перед заправкою кондиціонера для того щоб переконатися, що заправка точно не нашкодить вашому автомобілю, як наприклад у випадку з несправністю компресора – заправка автокондиціонера ризикована і може спровокувати поломку, викликаючи необхідність ремонту. Несправність компресора – один із найтиповіших випадків, через те, що в роботі цей вузол зазвичай знаходиться під великим навантаженням. У такому випадку ми повідомляємо клієнта, що через несправність компресора, потрібний ремонт автокондиціонера. СТО Мега-Сервіс має у своєму розпорядженні все необхідне обладнання для кваліфікованого ремонту кондиціонерів, їх профілактики та заправки.
Докладніше про заправку:
Фреон сам по собі поступово випаровується не рівномірно – це також залежить від перепадів температури, зміни властивостей ущільнювачів або різних вібрацій. У цьому випадку потрібна повна заправка або дозаправка та контроль кожні два роки.
При розгерметизації системи потрібне проведення вакуумування для усунення небажаного повітря або води, які в майбутньому можуть спричинити поломку кондиціонера, особливо компресора, через перепади температур у зимовий час.
Систему необхідно заправляти виключно фреоном, призначеним для системи. Для фреону R-12 використовується мінеральна олія, для фреону А-134 – синтетична. Є й універсальні мастила, які підходять обом типам фреонів. Для автомобілів, сконструйованих до 1994-го року використовується замінник фреону старої серії R-12 – 406, у той час як для авто, вироблених після, потрібно нові фреон версій А-134.
Ремонт автокондиціонера потрібен за таких несправностей:
Як уже згадувалося вище, ремонт необхідний при виході з експлуатації компресора кондиціонера. Основною причиною даної поломки є недбале ставлення до обслуговування системи кондиціювання. Через старіння та розсихання прокладок, корозії металу, течі гумових шлангів під високим тиском, тріщин у корпусі компресора внаслідок ударів може призвести до елементарної розгерметизації системи.

Top