Запис на СТО

    Ціни за заміну масла в коробці передач

    Вакуумная заміна охолоджуючої рідиниот 600
    Заміна антифризуот 400
    Заміна масла в АКПП (часткова)от 1200
    Заміна масла в механічній КППот 200
    Заміна масла в мостуот 80
    Заміна масла двигунаот 100
    Заміна паливного фільтраот 80
    Заміна паливного фільтра, розташованого в паливному бакуот 250
    Заміна рідини гідропідсилювачаот 300
    Заміна робочої рідини гідропідсилювача кермаот 200
    Повна заміна масла в АКПП установкою із заміною фільтра і прокладкиот 2400
    Повна заміна охолоджувальної рідини установкоюот 600
    Прокладка піддону АКПП+ фільтр заміна800

    Заміна масла в автоматичній коробці передач

    Повна заміна масла (рідина ATF) в автоматичній коробці передач (АКПП) повинна проводитися кожні 40 000-60 000 км.

    Причини, за якими потрібно міняти масло: 

    1. Передача продуктів зносу, бруду. 
    2. При експлуатації автомобіля рідина ATF, що працює в АКПП, з часом втрачає свої властивості – старіє.
    3. Підвищена температура, що виділяється в процесі роботи АКПП, погіршує властивості рідини ATF. 

    Фізичні забруднювачі, що накопичуються внаслідок зносу при терті рухомих елементів коробки – підшипників, напірних насосів, серво поршнів, ущільнень і т.д. Навіть фільтри для очищення рідини від продуктів зносу є фільтрами грубої очистки і дрібні частинки ними не утримуються і продовжують циркулювати з рідиною через внутрішні механізми АКПП і прискорювати їх знос. 

    Фільтри АКПП мають значення фільтрації від 60 до 125 мікрон, в порівнянні з 20 – 25 мікрон для масляного фільтра двигуна. Такі значення фільтрації обумовлені необхідністю забезпечення достатньої пропускної здатності фільтра при низьких температурах ATF. 

    При знятті піддону АКПП, після пробігу в 100 000 км. в ньому виявляється бруд і металеві опади, які необхідно періодично видаляти.
    З брудним фільтром робота АКПП така ж, як і при низькому рівні рідини АТФ або низькій температурі. Відбувається повільне перемикання (затримка) на більш високу передачу. 

    Автоматична коробка передач рідка – ATF містить присадки для стійкості до окислення, зменшення піноутворення, запобігання корозії деталей АКПП, модифікаторів тертя і багатьох інших присадок. Згодом вони втрачають свої властивості і погіршують властивості рідини ATF. Стара рідина не забезпечує необхідної продуктивності АКПП, рівня мастила і захисту. Починаються проблеми в роботі АКПП. 

    Автоматична коробка передач (АКПП) працює за рахунок сил тертя, а тертя виділяє тепло. Активний стиль водіння, при якому спостерігається інтенсивне перемикання передач, буксирування причепа, їзда по гірській місцевості і по місту, призводить до збільшення навантаження на АКПП і, відповідно, до підвищення температури рідини ATF всередині коробки передач.
    ATF-рідина призначена для роботи при температурі близько 90 С. При такій температурі пробіг автомобіля може становити десятки тисяч кілометрів. 

    Якщо температура рідини піднімається вище 100 С, то процес старіння рідини збільшується. 
    При нагріванні рідини до 150 С. Пробіг машини складе вже не тисячі, а сотні кілометрів. 

    При температурі вище 200 С рідина втрачає всі свої властивості протягом 20 – 30 хвилин! Кожні 20 градусів підвищення температури рідини вище 90 С, скорочують термін служби рідини майже вдвічі.
    Згідно з цією рекомендацією про необхідність заміни масла ATF в автоматичній коробці передач не вірно. 

    Необхідна заміна масла в автоматичній коробці передач!!!

    Терміни заміни рідини визначає виробник автомобіля. Але якщо вони не визначені, то більшість фахівців з ремонту та обслуговування АКПП рекомендують міняти рідину ATF і фільтр АКПП кожні 2 – 3 роки або 40 000 – 60 000 км. пробігу. При важких умовах експлуатації і використання автомобіля Volvo для буксирування – раз на рік або кожні 25 000 км.
    В основному проблеми з автоматичною коробкою передач починаються, коли рідина ATF втрачає свої властивості. Тому необхідно для нормальної роботи АКПП і продовження терміну її служби періодично міняти рідину ATF. 

    Коли пора міняти масло в АКПП, ознаки:

    1. Колір рідини
    Якщо рідина придбала темний колір і не прозора, це означає, що вона стара, забруднена і втратила свої властивості. Біло-коричневий колір і зовнішній вигляд емульсії свідчать про те, що охолоджуюча рідина – антифриз – потрапила в рідину ATF, і, швидше за все, в радіаторі охолодження двигуна автомобіля Volvo спостерігається витік антифризу в рідину АКПП.

    2. Запах ATF
    Якщо рідина ATF містить запах паленого хліба, то це говорить про те, що автоматична коробка передач була перегріта і рідина втратила свої властивості.  

    3. Зовнішній вигляд (можна капати рідину на білий папір)
    Наявність бульбашок або піни є показником того, що рівень рідини АТФ був високим. Ще однією причиною цього може бути використання неправильного типу ATF. Відкладення на щупі АКПП у вигляді лаку – ще один показник того, що рідина ATF зношена і втратила свої властивості.  

    4. Про роботу АКПП
    Повільне або уривчасте перемикання передач коробки передач свідчить про те, що рідина ATF забруднена, а фільтр забруднений. 

    Як ми здійснюємо повну заміну масла в АКПП?

    Повна заміна масла в АКПП здійснюється на спеціальній установці і практично виключає втручання людини.

    Повна заміна масла в АКПП виконується в наступному порядку: 

    1. Перед підключенням агрегату через рівень для зонда слід залити змив.

    2. Промивання коробки від бруду і механічних домішок здійснюється шляхом перемикання селектора на запущеному двигуні.

    3. Злийте використане масло в мірний стакан. Потім зніміть піддон. 

    4. Змініть старий фільтр автоматичної коробки передач на новий. Встановлюємо піддон.

    5. Через рівень для зонда налийте свіжого масла стільки, скільки злийте в мірний стакан.

    6. При установці заливаємо повний обсяг свіжого масла, зазначений в інструкції виробником, з урахуванням заливки з мірного стакана. 

    * Заміна масла проводиться не тільки в коробці, але і в системі охолодження АКПП, обсяг якої в керівництві не вказується. Тому витрата масла завжди буде більше, ніж вказано виробником «на сухому ходу».

    7. Запустіть двигун і включіть установку.

    8. Напірний вузол витісняє стару рідину і наповнює коробку свіжою. 

    9. Процедура заміни займає 7-10 хвилин, а весь процес (зняття піддону, заміна фільтра, підключення установки і т.д.) – до 1,5 годин.

    10. Показники свіжого і використаного масла дозволяють чітко бачити і контролювати процес повної заміни рідини. 

    Під час заміни масла в АКПП необхідно використовувати масла з допусками, прописаними в мануалі заводу-виробника.

    Подивитися відео ПОВНА ЗАМІНА МАСЛА НА СТО “Мега Сервіс”

    Наша адреса: Бровари, вул. Москаленка Сергія, 20 (район Торгмаш, недалеко від окружної).

    Телефони: +380672508383  +380502508383  +380632508383

    Запишітся в онлайн режимі на СТО, просто пройдіть за посиланням https://ms20.com.ua/online/

    Відгуки

    Rated 5,0 out of 5
    17.12.2017

    Записался на полную замену масла в автоматической коробке передач по рекомендации. Приняли оперативно, доступно на пальцах объяснили как и почему нужно делать полную замену ATF в трансмиссии.

    Виталий Мазда CX7
    Rated 5,0 out of 5
    15.12.2017

    Слышал о рекомендациях о полной замене масла в АКПП. Обратился на сто Мега сервис . После калькуляции мастер приемщик настоял на тест- драйве перед заменой масла, чтобы убедиться в работоспособности агрегата. Заказал фильтр с прокладкой. И через день по записи приняли в ремонт. На установке для замены масла в Акпп наглядно было видно масло которое отбирается. Масла уходит больше на 20 процентов , чем полный обьем. Теперь понимаю зачем нужен полный комплекс по замене всего масла в автоматической коробке передач. Раньше меняли мне только столько могли слить. поэтому цвет, вязкость и запах слившегося масла оставляет желать лучшего. Спасибо за квалифицированный подход к работе

    Сергей Дмитриевич на Тойота
    Top